Welcome to .Munchie's Story.
Life is hard for those who's dream :)

25 December 2010

What's wrong with my dreams ?

Assalamualaikum
안녕하세요 친구(>.<)


haii*wave
sekarang mari kita berbincang pasal topic 

'What's wrong with my dreams ?'
'i can't dream like that ?why ?i didn't do something wrong with my dream !'
'it's a dream,everyone has their own dream,why i can't ??'


nampak tak perkara yang di-blod kan ??
haa..saya betul betul sangat la sedih :(
kenapa saya tak boleh mempunyai impian atau pun minat yang macam tu ?
salah ke ? ala yang bermula dari huruf 'K' tuuu ..
yela semua orang ada impian masing masing tapi ..
tak boleh ke bila seseorang tu mempunyai impian kita support ?
kalau macam tu saya tak boleh la ada impian yang besar besar kan ?
dan kenapa 'A' tak nak tegur kalau tak suka ?apa makna saya ni kat dia ?
kenapa perlu sampai macam tu sekali ?awak tak suka ke kat saya ?apa yang saya buat ni salah ?
semua salah awak jugak ..

'YOUR FAULT'


enjoy
p/s :maaf atas entry kali ni ..saya betul betul tak boleh tahan perasaan ..tak nak baca saya paham


yang benar,
aizzahtul