Welcome to .Munchie's Story.
Life is hard for those who's dream :)

16 May 2013

Flashback



Assalamualaikum
haii peeps ^^

okay hukhukhuk 
hari ni.. aku dengan bangganya ingin mengatakan aku duduk di rumahh sepanjang hari. *mukabangga.jpg
bukan senang nak tengok okay si aizzzahtul adawiyah anak atan dan haliza merangkap cucu kesayangan saffar dan radiah ni *haambikk duduk rumah sepanjang hari. haha sebab takda kenderaan yang boleh dipandu mahupun ditunggang sebab tu la. So dengan girangnya aku bermain dengan Joey dan Namu(bukan nama sebenar) di rumah. Joey is my official cat while Namu adalah kucing tumpangan pakcik sebelah. Namu sukaa giler dengan Joey. Aku sendiri tak tahu kenapa. Namu is a kitten btw. Sepanjang hari Namu dok ngacau kucing jantan aku sekok niii. Jangan beranak pinak udah lee okeng ? *kekenyit


Enough of cats. Okay hari ni adalah HARI GURU. Dengan ini saya AIZZAHTUL ADAWIYAH BINTI ATAN dan jugak dikenali sebagai ADAWIYAH si budak sukan dan si kaki pembuli *ceewaahh. Kay ni aku tipu. Aku sekadar murid biasa yang tidak popular mahupun dikenali di sekolah. hanyalah murid biasa. *tunduk kepala. Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI GURU kepadaa seeeemuaaaaa haa semuaaa laa cecikgu formal atau tidak formal di Tadika Bidadari(tadika cina youu) , SEKOLAH KEBANGSAAN PEREMPUAN BANDAR(SKPB)*maybe ni sebab aku brutal kot almaklumlah sekolah all-girls , SEKOLAH AGAMA BANDAR KLUANG(darjah biasa hingga ke darjah khas) dan SEKOLAH TINGGI KLUANG(STK) dan juga tetempat tuisyen aku dan juga UITMJ yang tak dok ngajar aku yg lemau sikit ni tanpa penat lelah. Serius aku lemau sikit. Blurr hampir 99.99% dalam kelas. *gelak sinis . Tanpa guru,ntah manusia hapa la aku sekarang nih. Dengan bantuan mereka jugak la aku dapat kenal diri sendiri (sebelum ni tak kenal.ahaha) terima kasih cikgu,dari cikgu yang pernah aku tak suka,ke cikgu yang pernah buli aku hingga cikgu yang cool dan mantop jugak ke cikgu disiplin yang selalu aku lepak kat bilik dia. ahahaha semua la semua SAYA SAYANG CIKGU


Kenangan Hari Guru yang tak dapat dilupakan ? ahaha opekos masa aku kene malukan diri dan tebalkan muka bagi bunga kat pengarang jantung hati jiwa raga semua la, si MUHD AFIQ BIN AZMAN (budak AVA merangkap KRSTK yang hawwt gilos sampai penat mek nak jaga) depan semuaa cikgu masa dia buat persembahan. Ini semua angkara Ketua Pengawas*lupa nama laaa. haruk benau paksa aku. Malu kau tak pikir lelagi ada makcik sendiri sebagai cikgu. Mana nak nyorok muka. Habis event haa hambik kau. Aku rasa macam nak lari masuk tandas pastu malam baru keluar tau dak patkal je sekolah tu WUUUU seikit. ahahah. Dan dari sini hampir kesemua warga sekolah tau kepasangan kami *MaluTahapNakTumbukLaptop


Haa ini dia entry panjang-berjela-tak-tahu-bila-nak-berhenti aku. Baca la kalau rasa nak baca. :) STAY TUNED FOR MY NEXT ENTRY AND FINISHED YOUR UNFINISHED KITKAT.

Sincerely,
Munchie's typist